مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 11:152017-10-22سياسي

تاکید بر مستندسازی حرکت اربعین


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با تاکید بر مستندسازی حرکت اربعین و اینکه یکی از راهبردهای برچیده شدن آسیب ها توجه عمیق به اربعین است، - اظهار کرد: موکب ها و گروه های مردمی که متولی مراسم اربعین هستند باید بخشی از فعالیت خود را به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،مراد روشنی در جلسه ستاد اربعین حسینی بیان کرد: امروز اگر با خیل جمعیت از اقصی نقاط عالم به سمت کربلا روبه رو هستم، در این مسیر نقش ایران اسلامی و مقام معظم رهبری ممتاز است.

وی با اشاره به اینکه امت اسلامی با هیچ کسی سرستیز ندارد به جز در دفاع از حق و حقانیت و مظلوم و مظلومیت، ادامه داد: مرکز این امت ام القرای جهان اسلام ایران است هم در رهبری و هدایت و هم در سایر راهبردها و اوج عزت این حرکت در اربعین حسینی شاهد هستیم.

سایر ملل امروز به رهبری و ملت ایران تمسک کرده است، تجربه هشت سال دفاع مقدس حقیقتاً الگوی بی بدیل به جهان اسلام است، زحمات شهدا امروز نتیجه داده است.

امروز اگر با خیل جمعیت از اقصی نقاط عالم به سمت کربلا روبه رو هستم، در این مسیر نقش ایران اسلامی و رهبری ممتاز است.

روشنی اظهار کرد: شهدا عموماً آرزوی زیارت کربلای معلی را داشته اند و یکی از آمال آنها باز شدن راه کربلا بود امروز به برکت رهبری های امام و رهبری مقام معظم رهبری ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر مستندسازی حرکت اربعین

تاکید بر مستندسازی حرکت اربعین