مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 11:102017-10-22سياسي

حوزه های علمیه باید در موارد ضروری، آتش به اختیار عمل کنند


مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر یزد گفت: مأموریت اصلی طلاب، انقلابی شدن و انقلابی ماندن حوزه های علمیه است تا در موارد ضروری به فرموده ی مقام معظم رهبری، - آتش به اختیار عمل کنند .

مجتبی داودی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به فعالیت های بسیج طلاب روحانیون در استان یزد، اظهار کرد: قریب به 9 سال است که همایش ویژه بسیج طلاب هر دو هفته یک بار با هدف بالا بردن بصیرت سیاسی-اعتقادی طلاب و علمای استان یزد برگزار می شود .

وی تصریح کرد: مأموریت اصلی بسیج طلاب، انقلابی شدن و انقلابی ماندن حوزه های علمیه است تا طلبه های جوان بتوانند با بصیرت بالا در مواقعی که نیاز است طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، آتش به اختیار عمل کنند .

داودی با بیان این که بسیج طلاب مباحث راهبردی پیرامون اقتصاد مقاومتی مطرح می کند، اظهار کرد: طلبه ها، علما و روحانیون باید مردم را برای تحقق شاخصه های اقتصاد مقاومتی راهنمایی، تشویق و ترغیب کنند .

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر ادامه داد: با توجه به این که طلاب و روحانیون با اقشار 22 گانه بسیج در ارتباط هستند و می توانند اثرگذاری بسیاری روی مردم داشته باشند، باید این موضوع را برای آنان تشریح کنند که اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ریاضتی نیست بلکه به معنای درست مصرف کردن است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه های علمیه باید در موارد ضروری، آتش به اختیار عمل کنند

حوزه های علمیه باید در موارد ضروری، آتش به اختیار عمل کنند