مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 10:462017-10-22سياسي

رییس اتاق بازرگانی ایران مطرح کرد رفتارهای قلدرمآبانه در جهان جواب نمی دهد


رییس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به سخنان ترامپ اظهار داشت: این بار مشخص شد که رفتار نامتعادل و غیرمعقول دیگر در شرایط فعلی جهان قابل قبول نیست و با رفتار قلدرمآبانه نمی توان کسی را محدود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بازرگانی "، غلامحسین شافعی امروز در جلسه هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با اشاره به سخنان ترامپ در مورد برجام و موضع گیری وی گفت: این بار مشخص شد که رفتار نامتعادل و غیرمعقول دیگر در شرایط فعلی جهان قابل قبول و پسندیده نیست و واکنش ها بازار با موضع گیری این فرهنگ عربده جویی را همه شاهد بودیم، چه در داخل ایران و چه در آن سوی ایران باشد.

رییس اتاق بازرگانی ایران افزود: واکنش جامعه بین الملل نشان داد، در جهان امروز دیگر نمی شود با رفتار قلدرمآبانه کسی را محدود کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: از نیروی امنیتی، نظامی و خاصه سپاه پاسداران که با دقت و صلابت، حفاظت از کیان نظام اسلامی را بر دوش می کشند، صمیمانه سپاسگزاریم و هرگونه تعرضی به آنها را شدیداً محکوم می نماییم.

ادامه دارد.

انتهای پیام/ب http://fna.

ir/a1kjzz نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتاق بازرگانی ایران مطرح کرد رفتارهای قلدرمآبانه در جهان جواب نمی دهد

رییس اتاق بازرگانی ایران مطرح کرد رفتارهای قلدرمآبانه در جهان جواب نمی دهد