مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 10:252017-10-22بين الملل

نشست روسای ستاد ارتش های ائتلاف ضد داعش با حضور اسراییل


رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به منظور مشارکت در کنفرانس روسای ستاد ارتش های عضو ائتلاف بین المللی ضد داعش به واشنگتن رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، با وجود اینکه اسراییل به صورت رسمی در عملیات این ائتلاف شرکت ندارد و تاکنون به چنین دیدارهایی دعوت نشده، ژنرال جوزف دانفورد، رییس ستاد ارتش آمریکا که ریاست این کنفرانس را برعهده دارد، تصمیم گرفته قواعد برگزاری این نشست را تغییر دهد تا گادی آیزنکوت، همتای اسراییلی اش نیز بتواند در این نشست مشارکت کند.

ارتش اسراییل با صدور بیانیه ای دراین باره اعلام کرد: مقام های حاضر در این نشست به بررسی چالش های امنیتی مشترک، ارزیابی اوضاع و تحولات امنیتی خاورمیانه و مسائل همکاری نظامی خواهند پرداخت.

اسراییل در هفته های اخیر دست به فعالیت های داغی زده از جمله اینکه از ترس استقرار نیروهای ایران یا نیروهای حامی آن نزدیک مرزهای شمال اراضی اشغالی با سوریه و نزدیک ارتفاعات اشغالی جولان به روسیه و آمریکا سفرهایی صورت داده است.

رژیم صهیونیستی با چنین دیدارهایی به دنبال جلب حمایت بیشتر از مواضع خود و اعلام این خواسته اش(ممانعت از نفوذ ایران و همپیمانانش) به عنوان "خط قرمزی غیر قابل عبور" است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست روسای ستاد ارتش های ائتلاف ضد داعش با حضور اسراییل

نشست روسای ستاد ارتش های ائتلاف ضد داعش با حضور اسراییل