مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 09:552017-10-22بين الملل

رهبر اپوزیسیون روسیه امروز آزاد می شود


رهبر اپوزیسیون روسیه قرار است امروز (یکشنبه) پس از یک دوره حبس 20 روزه به منظور سازماندهی اعتراضات علیه رییس جمهور این کشور از زندان آزاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، وادیم کوبزف، وکیل الکسی ناوالنی، رهبر اپوزیسیون روسیه گفت: ناوالنی که تمایل خود را برای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری سال 2018 میلادی اعلام کرده قرار است امروز آزاد شود.

ناوالنی در زندانی در غرب مسکو محبوس است اما ممکن است پلیس همانند گذشته وی را در مکان دیگری آزاد کند تا به نوعی از توجه رسانه ها بگریزد.

در زمانی که ناوالنی در زندان به سر می برد، کسنیا سوبچاک، هنرمند روسی و دختر مشاور پیشین ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری روسیه را اعلام کرد و باعث شد تا این رقابت های انتخاباتی داغ شود.

ناوالنی قرار است اواخر روز یکشنبه در شهر آستاراخان در یک راهپیمایی قانونی در یکی از پارک های این شهر با طرفداران خود دیدار کند.

این راهپیمایی برای ساعت 14 به وقت گرینویچ برنامه ریزی شده است.

کیرا یارمیش، سخنگوی ناوالنی در یک سخنرانی ویدئویی خطاب به طرفداران این رهبر اپوزیسیون در شهر آستاراخان واقع در 1300 کیلومتری جنوب شرق مسکو گفت: ناوالنی مستقیم به سمت شما خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر اپوزیسیون روسیه امروز آزاد می شود

رهبر اپوزیسیون روسیه امروز آزاد می شود