مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 09:502017-10-22اجتماعي

نباید در ایام اربعین فعالیت مدارس مختل شود


با توجه به تقارن این ایام با فعالیت مدارس باید زمینه ای فراهم شود که خللی در فعالیت مدارس و روند آموزش دانش آموزان پیش نیاید.

- استاندار ایلام گفت: با توجه به تقارن این ایام با فعالیت مدارس باید زمینه ای فراهم شود که خللی در فعالیت مدارس و روند آموزش دانش آموزان پیش نیاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای آموزش و پرورش استان ایلام اظهار کرد: با توجه به نیاز دانش آموزان به فعالیت های فرهنگی این مجتمع باید با تخصیص کامل اعتبار، بازسازی و مورد استفاده دانش آموزان قرار گیرد .

وی با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی، افزود: با توجه به تقارن این ایام با فعالیت مدارس باید زمینه ای فراهم شود که خللی در فعالیت مدارس و روند آموزش دانش آموزان پیش نیاید .

استاندار ایلام به اعزام دانش آموزان استان به اردوهای راهیان نور اشاره و اضافه کرد: دانش آموزانی که در این برنامه فرهنگی شرکت می کنند در صورت داشتن تمکن مالی بین 200 تا 300 هزار ریال پرداخت کنند.

برای تامین سروریس ایاب و ذهاب دانش آموزان روستایی مشکل داریم علی بیرانوند مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این نشست گفت: یکی از مهمترین راهکارهای این سازمان برای جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان روستایی تامین هزینه سرویس های ایاب و ذهاب است که سال گذشته 8 میلیارد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید در ایام اربعین فعالیت مدارس مختل شود

نباید در ایام اربعین فعالیت مدارس مختل شود