مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 09:202017-10-22سياسي

اعلام آمادگی همکاری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با موزه ملیتا لبنان


در دیدار جمعی از طراحان و مشاوران موزه ملیتا لبنان با مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر آمادگی همکاری متقابل دو موزه در حوزه فنی و محتوایی تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،جمعی از طراحان و مشاوران موزه ملیتا لبنان پس از دیدار از تالارهای موزه و سراسر نمای مقاومت با دکتر جعفری مدیرعامل موزه دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار، دکتر علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن تقدیراز نقش بارز مجاهد و علمدار حزب الله لبنان ، سید حسن نصرالله و رزمندگان مومن و عاشورایی حزب الله ، اظهار داشت: موزه ملیتا لبنان و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از همدیگر جدا نیستند و هدف هر دو ترویج و اشاعه روح مقاومت و عزت است.

جعفری افزود: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آمادگی دارد دستاوردهای عظیم مقاومت و حزب الله در مقابله با رژیم اشغالگر، تروریسم جهانی و خصوصاً گروهک دست پرورده آمریکا و ارتجاع منطقه " داعش" را برای بازدید علاقمندان داخلی و خارجی در موزه به نمایش بگذارد.

وی با بیان اینکه اخیراً و با موافقت مقام معظم رهبری موزه انقلاب اسلامی و باغ موزه دفاع مقدس در همدیگر ادغام شده است، اظهار کرد: به دنبال تقویت بخش انقلاب اسلامی در موزه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی همکاری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با موزه ملیتا لبنان

اعلام آمادگی همکاری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با موزه ملیتا لبنان