مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 09:102017-10-22سياسي

سرگذشت پژوهی زندگی شهدای ترور


معاون فرهنگی بنیاد خراسان رضوی گفت: شهدای ترور عناصر با بصیرتی بودند که توسط دشمنان ترور شدند و به مقام رفیع شهادت نائل آمدند از این رو زندگی این شهیدان سرگذشت پژوهی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مجید حسینی در جلسه مشترک با دبیرکل بنیاد هابلیان که در بنیاد خراسان رضوی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: نسل امروز باید بدانند چرا تعدادی از هموطنان ما از ابتدای انقلاب تا به امروز توسط گروهک های معاند و منافق ترور شدند.

وی اظهار کرد: شهدای ترور عناصر با بصیرتی بودند که به خاطر فعالیت های شاخص و مهمی که در راستای خنثی کردن نیرنگ های دشمنان داشتند، ترور شدند و به مقام رفیع شهادت نائل آمدند از این رو زندگی این شهیدان سرگذشت پژوهی می شود.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در همین راستا گفت: با همکاری بنیاد هابلیان سرگذشت پژوهی زندگی شهدای ترور به صورت صوتی و تصویری از خانواده، دوستان، آثار به جا مانده از شهدا مانند عکس، دست خط، وصیت نامه، صوت و فیلم و هر اثر دیگر به صورت تخصصی جمع آوری می شود.

وی با بیان اینکه مرکز اسناد بنیاد خراسان رضوی مرکز ضبط و نگهداری آثار شهدای این استان است، گفت: در حال حاضر مرکز اسناد استان خراسان رضوی با داشتن بیش از یک میلیون و ششصد هزار سند یکی از بزرگترین مراکز اسناد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگذشت پژوهی زندگی شهدای ترور

سرگذشت پژوهی زندگی شهدای ترور