مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 01:552017-10-21حوادث

پشت پرده یک فیلم هولناک از شیرخوارگاهی در کرج


مددکار بهزیستی استان البرز وقتی به خاطر اهمال و کوتاهی در نگهداری از یک کودک از کار برکنار شد، برای انتقام جویی تصویری دلخراش از بدن زخمی پسرک 2 ساله منتشر کرد و خواستار عزل مسئولان بهزیستی استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایران نوشت: عصر پنجشنبه فیلمی یک دقیقه ای از ضجه های بی امان کودکی خردسال که پیکر نحیفش پر از زخم و تاول های پوستی بود در فضای مجازی با سرعت دست به دست شد.

هیچ صدایی جز ناله و فریادهای پسر کوچولوی بیمار شنیده نمی شد.

در این یک دقیقه، کودک بدون هیچ کلامی و در حالی که از درد به این سو و آن سو می دوید، به دنبال پناهی بود تا سوزش زخم هایش را التیام دهد.

عامل انتشار این کلیپ برای آنکه شناسایی نشود در پیامی به همراه این فیلم، خواستار انتشار آن در فضای مجازی و گروه های خبری استان البرز و همچنین عزل مسئولان بهزیستی استان شده بود.

با پیگیری خبرنگار ایران درباره این فیلم و هماهنگی حسین امیری ، مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، صبح دیروز زمینه بازدید خبرنگاران البرزی از شیرخوارگاه امام علی (ع) کرج فراهم شد.

مسئولان بهزیستی هم درپی بازدید از بخش های این مجموعه و ملاقات با کودک خبرساز، جزییات این اتفاق را از زبان مدیرکل بهزیستی استان البرز شنیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده یک فیلم هولناک از شیرخوارگاهی در کرج

پشت پرده یک فیلم هولناک از شیرخوارگاهی در کرج