مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1396 ساعت 22:552017-10-21بين الملل

تکذیب جریمه بانک های ترکیه به دلیل ارتباط با ایران


نهاد نظارتی بخش بانکی ترکیه گزارش منتشر شده در یکی از رسانه های این کشور مبنی بر احتمال جریمه سنگین چند بانک ترکیه ای به دلیل نقض تحریم های ایران را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، روزنامه خبر ترک امروز نوشته بود که آمریکا به زودی 6 بانک ترکیه ای را به اتهام نقض تحریم های ایران چندین میلیارد دلار جریمه می کند.

(جزییات بیشتر)این ادعا از سوی هیچ منبعی در آمریکا یا ترکیه تایید نشده و نهاد نظارتی بخش بانکی ترکیه نیز آن را شایعه خوانده و از مردم خواسته به آن توجه نکنند.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، در بیانیه این نهاد آمده است: به اطلاع عموم می رسد مطالبی با ماهیت شایعه در مورد بانک های ما، مبتنی بر اسناد یا حقایق نیستند و نباید به آن ها اعتنا کرد.

ادعای احتمالی جریمه بانک های ترکیه ای در حالی منتشر شده که روابط ترکیه و آمریکا بر سر دستگیری یکی از کارمندان محلی سفارت آمریکا در استانبول، تیره و تار شده و دو کشور، صدور ویزا برای اتباع طرف مقابل را محدود کرده اند.

علاوه بر این تنش دیپلماتیک، ماه گذشته بود که دستگاه قضایی آمریکا، مهمت ظفر چالایان وزیر سابق اقتصاد ترکیه را به جابجایی مخفیانه صدها میلیون دلار پول متعلق به ایران در نظام مالی آمریکا، متهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب جریمه بانک های ترکیه به دلیل ارتباط با ایران

تکذیب جریمه بانک های ترکیه به دلیل ارتباط با ایران