مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1396 ساعت 22:312017-10-21بين الملل

وبگاه آمریکایی: آمریکا 44 سامانه رهگیر جهت مقابله با حملات اتمی کره شمالی دارد


یک وبگاه آمریکایی نوشت سیستم ضدموشک بالستیک آمریکا 44 سامانه رهگیر جهت مقابله با موشک های قاره پیمای کره شمالی دارد.

- "، وبگاه آمریکایی حمایت از دفاع موشکی درباره توان دفاع موشکی این کشور برابر حملات محتمل کره شمالی نوشت: آمریکا نزدیک به 44 سامانه زمینی موشک های رهگیر (GBI) در آلاسکا و کالیفرنیا برای دفاع از جان 320 میلیون آمریکایی برابر حمله های موشکی بالستیک و اتمی کره شمالی دارد.

به نوشته این وبگاه، آخرین پایگاه موشک های رهگیر از این گروه در حال استقرار بوده و ماه آینده در منطقه گریلی واقع در آلاسکا تکمیل خواهد شد.

وبگاه یاد شده نوشت: در حال حاضر به غیر از سامانه جی ام دی آمریکا با برخورداری از چهل و چهار سامانه ضد موشکی، مجهز به حسگرهای فضای، زمینی و دریایی و با ارتباط با مقر و یگان فرماندهی و کنترل، واحد مدیریت رزمی و ارتباطات (C2BMC) که مستقر در پایگاه هوایی آمریکا در شریور واقع در کلورادو اسپرینگز هستند و می توانند موشک های قاره پیما را سرنگون سازند، هیچ سامانه مستقری در جهان وجود ندارد که توان اثبات شده مقابله با موشک های بالستیک قاره پیما را داشته باشد.

دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در 11 اکتبر 2017 در مصاحبه ای با شبکه خبری فاکس نیوز پیرامون کره شمالی از قابلیت اطمینان و اعتماد نود و هفت در صدی به این سامانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبگاه آمریکایی: آمریکا 44 سامانه رهگیر جهت مقابله با حملات اتمی کره شمالی دارد

وبگاه آمریکایی: آمریکا 44 سامانه رهگیر جهت مقابله با حملات اتمی کره شمالی دارد