مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1396 ساعت 19:402017-10-21سياسي

اسراییل و آمریکا غده سرطانی بدخیم هستند


همه عزیزان سپاهی برای ما عزیز هستند و برای همه این عزیزان دعا می کنیم، لکن لحظه ای نیست که به یاد قاسم سلیمانی بیفتیم و او را دعا نکنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سردار سرلشکر پاسدار سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا به همراه جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران با حضور در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء با آیت الله جوادی آملی دیدار و گفت وگو کرد.

این استاد سطوح عالی حوزه در این دیدار با تقدیر و تشکر از خدمات سپاه پاسداران در حفاظت از تمامیت ارضی و امنیت کشور بیان داشت: امیدواریم همه زحمات شما به بهترین وجه به ثمر بنشیند و این نظام به همت شما عزیزان تا ظهور صاحب اصلی اش از هر خطری محفوظ بماند.

وی در ادامه با تسلیت ماه عزای سید و سالار شهیدان، اظهار داشت: شعار رسمی ما در ایام ماتم سالار شهیدان(ع) یعنی أعظم الله اجورنا و اجورکم دارای یک پیام مهم حماسی نیز برای ما هست، در جمله دوم این دعا عرض می کنیم خدای سبحان آن توفیق را به ما بدهد که ما خون بهای حسین بن علی(ع) را بگیریم.

آیت الله جوادی آملی ادامه داد: در حقیقت این دعا طلب ایثار و شهادت است، در این دعا می گوییم پدر ما را شهید کردند لذا این حق مسلّم ماست که خون بهای حسین بن علی(ع) را بگیریم، نه چون امام ماست، بلکه چون پدر ماست و ما فرزندان اوییم چراکه وجود مبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل و آمریکا غده سرطانی بدخیم هستند

اسراییل و آمریکا غده سرطانی بدخیم هستند