مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1396 ساعت 17:552017-10-21اقتصادي

ثبت 13 مورد شکایت رسمی علیه بدهکاران


روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد دارایی های موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در شرکت هایی سرمایه گذاری شده که به زمین چسبیده و اصولا قابل جابجایی و از بین رفتن نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری خانه ملت، مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به خبری باعنوان 13هزار میلیارد تومان تخلف مالی در صندوق ذخیره فرهنگیان محرز شده است/تخلفات مالی به دلیل تغییر ساختار ، توضیحاتی در قالب جوابیه ارائه کرده است.

در این جوابیه آمده است:با سلام و احترامعطف به مطلب مندرج در آن خبرگزاری به تاریخ 3/7/96 باعنوان 13 هزار میلیارد تومان تخلف مالی در صندوق ذخیره فرهنگیان محرز شده است/تخلفات مالی به دلیل تغییر ساختار پاسخ صندوق ذخیره فرهنگیان جهت تنویر افکار عمومی، به استحضار می رساند؛تسهیلات سررسید گذشته بانک سرمایه به معنی فساد در همه ارکان صندوق ذخیره فرهنگیان نیست.

نحوه ارتباط موسسه و بانک سرمایه برای افکار عمومی و به ویژه فرهنگیان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان به صورت شفاف اطلاع رسانی شده است.

براین اساس، کل سهام شرکت های تابعه صندوق ذخیره فرهنگیان در بانک سرمایه به ارزش دفتری 218 میلیارد تومان و معادل حدود 47 درصد از سهام بانک است که این رقم کمتر از 5 درصد دارایی 4416 میلیارد تومانی مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان در اسفند 1395 است؛ بناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 13 مورد شکایت رسمی علیه بدهکاران

ثبت 13 مورد شکایت رسمی علیه بدهکاران