مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1396 ساعت 17:402017-10-21سياسي

از واژه طب اسلامی سوء استفاده می شود


مشاور وزیر بهداشت و مدیر کل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت در همایش «نظام سلامت در اسلام» در استان گلستان، بر لزوم ورود حوزه های تصمیم گیر و تصمیم ساز به حوزه تبیین چگونگی استفاده از ظرفیت دین در حوزه سلامت تاکید کرد.

- مشاور وزیر بهداشت و مدیر کل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت در همایش نظام سلامت در اسلام در استان گلستان، بر لزوم ورود حوزه های تصمیم گیر و تصمیم ساز به حوزه تبیین چگونگی استفاده از ظرفیت دین در حوزه سلامت تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود خدادوست، با اشاره به سوء استفاده های اخیر از واژه طب اسلامی به عنوان یکی از دغدغه ها و نگرانی های اعضای هیات علمی دانشگاه ها، گفت: این موضوع نه فقط از باب اینکه این نگاه و رویکرد اخباری گری در استفاده از روایات، آسیب به نظام سلامت می زند، بلکه بیشتر از بابت آسیب آن به باورهای دینی مردم، سبب نگرانی است.

وی با اشاره به کارگاه ها و همایش های برگزار شده و مقالات بسیار ارزشمند ارائه شده برای بررسی موشکافانه در این حوزه، افزود: برگزاری چنین نشست ها و کارگاه هایی که به چگونگی استفاده از آموزه های دینی در عرصه سلامت می پردازند، در جهت تبیین و بررسی های کارشناسی در این حوزه است تا رویکرد جامعه دانشگاهی و آکادمیک و وزارت بهداشت در چگونگی استفاده از این ظرفیت مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از واژه طب اسلامی سوء استفاده می شود

از واژه طب اسلامی سوء استفاده می شود