مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1396 ساعت 00:562017-10-20سياسي

مهدی سعیدی عضو منتخب انجمن طراحان بین المللی شد


مهدی سعیدی عضو منتخب انجمن طراحان بین المللی شد " طراح بین المللی ایرانی منتخب عضویت در انجمن طراحان گرافیک بین المللی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، مهدی سعیدی هنرمند وطراح بین المللی ایرانی منتخب عضویت در انجمن طراحان گرافیک بین المللی AGI شد.

این استاد طراحی گرافیک که در دانشگاه تاسون ایالت مریلند امریکا تدریس می کند .

برای عضویت به این انجمن معرفی و پس از گذراندن مرحله داوری به عنوان عضو منتخب سال 2017در مجمع ای جی آی (AGI) در پاریس معرفی شد.

انجمن طراحان بین المللی ​ای جی آی (AGI)​ ​ در سال 1951میلادی (66 سال قبل) در پاریس تشکیل و تاکنون 488 طراح معتبر در عرصه گرافیک از 38 کشور دنیا موفق شده اند به عضویت این مرکز بین المللی در آیند.

کشور امریکا با بیش از 93 عضو بیشترین سهم را از عضویت در این انجمن بین المللی دارد که امسال این گروه 93 نفری از امریکا به دلیل ویژگی های منحصر به فرد آثار مهدی سعیدی و همچنین جوایز، افتخارات و فعالیت های مهم این طراح در عرصه جهانی وی را با ملیت ایرانی برای عضویت انتخاب و از طرف گروه طراحان امریکایی به این انجمن معرفی کردند.

لاذم به ذکر است معتبرترین طراحان دنیا از جمله میلتون گلیزر، پائولا شر، استفان زاگمایستر،​ سیمور چاست، پل دیویس، استیون هلر، مایکل بیروت و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی سعیدی عضو منتخب انجمن طراحان بین المللی شد

مهدی سعیدی عضو منتخب انجمن طراحان بین المللی شد