مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1396 ساعت 21:252017-10-20بين الملل

جزییاتی از طرح سناتورهای آمریکایی درمورد ایران


پیش نویس یک طرح قانونی جدید که قانونگذاران آمریکایی درباره توافق هسته ای برجام تهیه کرده اند خواستار بازگرداندن تحریم ها علیه ایران، در صورت تخطی این کشور از شرایط جدیدی است که مشخص شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پیش نویس طرح قانونی جدیدی که قانونگذاران آمریکایی به پیشنهاد دولت این کشور برای اصلاح توافق هسته ای برجام تهیه کرده اند خواستار بازگرداندن تحریم ها علیه ایران، در صورت تخطی این کشور از برخی شرایط جدید است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس روز جمعه گزارش داد به متن پیش نویس طرح این دو سناتور ارشد جمهوری خواه که راهبرد جدید دولت آمریکا در قبال ایران به آن بستگی خواهد داشت، دست یافته است.

آسوشتیدپرس نوشته این پیش نویس که باب کورکر ، رییس کمیته روابط خارجی مجلس سنا و تام کاتن ، نماینده ایالت آرکانزاس آن را به پیشنهاد دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا تهیه کرده اند الزماً توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 را نقض نمی کند، اما ممکن است با ملزم کردن ایران به شرایط جدیدی که ایران با آنها موافقت نکرده توافق را از مسیرش خارج کند.

از جمله ملاک های جدیدی که این طرح در صورت تصویب خواستار بازگرداندن تحریم ها علیه ایران است، موارد زیر هستند: تست پرواز، ساخت یا استقرار کلاهک های قابل نصب بر روی موشک های بالستیک، شامل هر گونه تلاش برای تبدیل سکوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از طرح سناتورهای آمریکایی درمورد ایران

جزییاتی از طرح سناتورهای آمریکایی درمورد ایران