مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1396 ساعت 17:552017-10-20اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی سد ماشکید


آغاز عملیات اجرایی سد ماشکید سفلی کلنگ ساخت سد ماشکید سفلی سراوان با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و مسئولین إستانی و شهرستانی به زمین زده شد.

  - سفلی کلنگ ساخت سد ماشکید سفلی سراوان با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و مسئولین إستانی و شهرستانی به زمین زده شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شروع عملیات اجرایی سد ماشکید سفلی با اعتبار أولیه 4 هزار و 220 میلیارد ریال پیش از ظهر امروز با حضور علی اوسط هاشمی استاندار انجام شد.

استاندار سیستان و بلوچستان در این مراسم با اشاره به توجه دولت تدبیر و امید به مباحث آب و محیط زیست به تشریح طرحهای عمرانی در دست اجرای شهرستان سراوان پرداخت.

علی اوسط هاشمی گفت: میزان اعتبارات سرمایه گذاری شده در سراوان حدود 900 میلیارد تومان است که این میزان برابر با بودجه سه استان در طول یکسال است.

وی همچنین اعتبارات ساخت سد ماشکید سفلی را از محل صندوق توسعه ملی عنوان کرد و افزود: در تخصیص اعتبارات اجرای این طرح هیچ مشکلی وجود ندارد و این طرح طی دوسال به بهره برداری می رسد.

استاندار با بیان اینکه موافقت اجرای این پروژه حاصل توجه ویژه آقای دکتر نوبخت به نیازهای این منطقه است،تصریح کرد: از آنجایی که احداث سد و جاده های روستایی بخش بم پشت از خواسته های جدی مردم بود از آقای دکتر نوبخت دعوت کردیم تا منطقه را از نزدیک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی سد ماشکید

آغاز عملیات اجرایی سد ماشکید