مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1396 ساعت 15:202017-10-20سياسي

نشست هم اندیشی استادان و نخبگان در 320 دانشگاه ایران اجرا می شود


رییس مرکز هماندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی سراسر کشور با بیان اینکه از سال 80 جریان هم اندیشی اساتید و نخبگان در دانشگاه ها به راه افتاده است، - رییس مرکز هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی سراسر کشور: نشست هم اندیشی استادان و نخبگان در 320 دانشگاه ایران اجرا می شود رییس مرکز هماندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی سراسر کشور با بیان اینکه از سال 80 جریان هم اندیشی اساتید و نخبگان در دانشگاه ها به راه افتاده است، گفت: در حال حاضر در 320 دانشگاه دبیر هم اندیشی داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مهدی ساداتی نژاد در اولین همایش استانی هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه های استان گیلان، با تبیین تهدیدها و فرصت های فرهنگی در رویاروی با مدرنیته اظهار کرد: همواره انسان در طول تاریخ و از روزی که پا به کره خاکی نهاده در نبرد بوده و است.

وی تصریح کرد: اولین نبرد انسان با طبیعت بود که تا حدی نیز بر آن فایق آمد، اما نبرد دوم؛ نبرد انسان با انسان بود یعنی جنگ هایی که در طول تاریخ انجام شده و بر اثر آن میلیون ها انسان جان خود را را ازدست دادند و تا امروز نیز این جنگ ها ادامه دارد.

اما سومین نبردی که انسان با آن درگیر است نبرد انسان با خویشتن است که برای پیدا کردن راه حل آن چاره ای جز هم اندیشی نداریم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هم اندیشی استادان و نخبگان در 320 دانشگاه ایران اجرا می شود

نشست هم اندیشی استادان و نخبگان در 320 دانشگاه ایران اجرا می شود