مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1396 ساعت 15:162017-10-20سياسي

امام جمعه اراک: برجام آمریکا را نزد جهانیان رسوا کرد


پیمان شکنی در خصوص برجام نشان داد که آمریکایی ها هیچ وقت قابل اعتماد نیستند، برجام برای ملت ایران یک نعمت بود چرا که به خوبی آمریکایی ها را در نزد جهانیان رسوا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اراک، آیت الله دری نجف آبادی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اراک اظهار کرد: یکی از مسائل مهم و مورد تاکید در اسلام مسئله خانواده است که از جایگاه ویژه و ارزشمندی برخوردار است.

وی تصریح کرد: یکی از کارکردهای مهم خانواده تولید فرزندان شایسته و مومن است، با ازدواج بسیاری از گناهان و فسادها و آسیب های اجتماعی از بین خواهد رفت که تاکید بر استحکام پایه های فرهنگی خانواده و گسترش عدالت در جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی از اهمیت دو چندانی برخوردار است.

امام جمعه اراک با بیان اینکه دولت مردان باید در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی فعال تر باشند، تاکید کرد: ازدواج نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی دارد که باید با فرهنگ سازی زمینه و بستر لازم برای ازدواج جوانان را فراهم کنیم.

دری نجف آبادی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ماه صفر و اربعین حسینی گفت: از هم اکنون باید برای اربعین آماده باشیم، هر فردی که می تواند برای رفتن به کربلا اقدام کند، عزم خود را جزم کند، آنهایی هم که امکان رفتن برایشان مقدور نیست، دلشان را راهی کربلا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اراک: برجام آمریکا را نزد جهانیان رسوا کرد

امام جمعه اراک: برجام آمریکا را نزد جهانیان رسوا کرد