مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1396 ساعت 14:402017-10-20سياسي

رفع موانع تولید با حمایت از سرمایه گذاری و مقابله با مفاسد اقتصادی


رییس کل دادگستری هرمزگان حمایت از سرمایه گذاری و مقابله با مفاسد اقتصادی را دو راهبرد دستگاه قضایی استان در رفع موانع تولید و اشتغال عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام محمدصادق اکبری در نخستین نشست ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی، اظهار داشت: دستگاه قضایی هرمزگان با دو رویکرد حمایت از سرمایه گذاری و مقابله با اخلالگران در نظام اقتصادی کشور راهبرد خود را به منظور تحقق اهداف پیش بینی شده در دستورالعمل اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی طراحی و سازمان دهی کرده است.

وی اضافه کرد: امنیت سرمایه گذاری و حمایت از تولیدکنندگان مهم ترین رکن در تحقق استقلال اقتصادی و قطع وابستگی به بیگانگان است.

اکبری تصریح کرد: فساد و تخلفات اقتصادی نه تنها مانع از توسعه و پیشرفت پایدار خواهند شد بلکه رتبه و جایگاه کشور را از نظر سلامت اداری با تنزل مواجه می سازند و همچنین فضای مناسب برای فعالیت های سالم اقتصادی را مختل خواهند ساخت.

در ادامه این نشست اعضای ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در دستگاه قضایی استان هرمزگان گزارش و نقطه نظرات خود را در راستای تحقق و پیشبرد اهداف پیش بینی شده مطرح کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع تولید با حمایت از سرمایه گذاری و مقابله با مفاسد اقتصادی

رفع موانع تولید با حمایت از سرمایه گذاری و مقابله با مفاسد اقتصادی