مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1396 ساعت 14:402017-10-20فرهنگي

آخرین آمار فروش فیلم ها


جدیدترین آمار فروش فیلم های روی پرده در حالی اعلام شد که در کنار فروش خوب یکی دو فیلم جدید، قهرمانان کوچک هم در حوزه کودک و نوجوان با استقبال خوبی روبرو شده است.

غلامرضا فرجی ـ مدیر پخش حوزه هنری ـ در گفت وگویی با ایسنا بیان کرد: فیلم قهرمانان کوچک پس از 16 روز نمایش و در حالی که 20 سالن سینمایی در تهران و 30 سالن در شهرستان دارد، به فروش 650 میلیون تومانی رسیده است.

او با اشاره به اینکه این فیلم در دو روز چهارشنبه و پنج شنبه 100 میلیون تومان فروخته است، افزود: با توجه به اینکه دانش آموزان در طول هفته مدرسه می روند، استقبال از فیلم در اواخر هفته فوق العاده می شود.

فیلم خفه گی به کارگردانی فریدون جیرانی یکی از فیلم های جدید اکران شده در سینماهاست که در دو روز ابتدایی به 295 میلیونی رسیده است.

احسان ظلی پور از دفتر پخش بلیت در این زمینه بیان کرد: خفه گی در تهران 25 سالن و در شهرستان 14 سالن سینا در اختیار دارد که در چهارشنبه 120 میلیون و پنج شنبه 27 مهرماه نیز 175 میلیون تومان فروش داشته است.

درباره آمار فروش سه فیلم دیگر این روزهای سینماها که هدایت فیلم پخش آن ها را برعهده دارد، احمد مختاری به ایسنا گفت: فیلم خانه دختر ساخته شهرام شاه حسینی با 20 سالن در تهران و 24 سالن در شهرهای دیگر به فروش 902 میلیون تومان رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آمار فروش فیلم ها

آخرین آمار فروش فیلم ها