مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1396 ساعت 14:152017-10-20اقتصادي

اعلام آمادگی بانک مرکزی برای تامین اعتبارات توسعه منطقه آزاد ارس


قائم مقام بانک مرکزی از اعلام آمادگی این بانک با همکاری بانک کشاورزی برای تامین نیازهای اعتباری بخش های مختلف از جمله بخش کشاورزی منطقه آزاد ارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر کمیجانی در بازدید از منطقه آزاد ارس اظهار کرد: موفقیت های منطقه آزاد ارس خوشحال کننده است و این موفقیت ها در تمام حوزه ها از جمله اشتغال، تولید و صادرات قابل مشاهده است.

وی با اشاره به سیاست های حمایتی دولت از مناطق آزاد و سرمایه گذاری های صورت گرفته در این مناطق، بیان کرد: حمایت از تولید و اشتغال یکی از سیاست های اصلی دولت است و این حمایت ها به صورت جدی و مستمر انجام گرفته است.

قائم مقام بانک مرکزی افزود: این آمادگی را داریم با همکاری بانک کشاورزی، نیازهای اعتباری بخش های مختلف از جمله بخش کشاورزی را در منطقه آزاد ارس، تامین کنیم.

کمیجانی تاکید کرد: کشت مکانیزه و علمی در ارس نویدبخش رشد و توسعه است و باید از مسیری که در منطقه آزاد ارس شکل گرفته، حمایت کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس نیز در جریان این بازدید، گفت: ارس در بخش کشاورزی و کشت گلخانه ای در چند سال اخیر توسعه زیادی پیدا کرده و سرمایه گذاری های خوبی در این حوزه صورت گرفته است.

محسن خادم عرب باغی افزود: در زمینه توسعه باغات زیر کشت منطقه آزاد ارس در سال های اخیر بالغ بر 1000 هکتار باغ زردآلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی بانک مرکزی برای تامین اعتبارات توسعه منطقه آزاد ارس

اعلام آمادگی بانک مرکزی برای تامین اعتبارات توسعه منطقه آزاد ارس