مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1396 ساعت 10:352017-10-20اقتصادي

واکنش گمرک به توقف طرح نوسازی تاکسی های فرسوده


" گمرک ایران در واکنش به اخباری مبنی بر توقف طرح نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی به دلیل بدهی گمرک به خودروسازان توضیحاتی ارائه و اعلام کرده که گمرک درخصوص این تخفیفات هیچ محدودیتی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ضامنی، سرپرست اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور با اشاره به توقف یک ماهه طرح نوسازی تاکسی های فرسوده، گفته است: مقرر شد طی جلسه ای در هفته آتی با حضور کمرگ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و ایران خودرو بودجه تخصیص یافته به حساب شرکت خودروساز به منظور صدور پیش فاکتورها واریز شود.

وی با بیان اینکه طرح نوسازی تاکسی های فرسوده از بهمن ماه سال 1394 طی یک همکاری مشترک میان سازمان مدیریت و برنامه ریزی، بانک های عامل، وزارت کشور و گمرک به مرحله اجرا درآمد، اظهار کرد: در این طرح مبلغ 200 میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت به مالکین تاکسی های فرسوده و مبلغ 50 میلیون ریال معادل ارزش ریالی دو گواهی اسقاط توسط گمرک به حساب خودروساز پرداخت می شود.

همچنین مبلغ پنج میلیون ریال هم بابت لاشه خودرو به عنوان آورده مالک تاکسی فرسوده لحاظ و به عبارتی جمع آن 25 میلیون و 500 هزار تومان می شود که مابقی وجه را مالک تاکسی فرسوده پرداخت می کند که در نهایت به تحویل و جایگزینی خودروی جدید منجر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش گمرک به توقف طرح نوسازی تاکسی های فرسوده

واکنش گمرک به توقف طرح نوسازی تاکسی های فرسوده