مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1396 ساعت 10:102017-10-20سياسي

ارتباط بین دانشگاه و صنعت موجب توسعه می شود


نماینده مردم نیشابور و فیروزه گفت: ارتباط بین دانشگاه و صنعت موجب توسعه می شود؛ امروزه هر صنعتی اگر دانش و تکنولوژی روز دنیا در کتارش باشد، پیشرفت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا - منطقه خراسان، حمید گرمابی در مراسم اختتامیه همایش فیروزه: صنعت و فرهنگ که در محل روستای معدن برگزار شد؛ عنوان کرد: این همایش ارتباط بین دانشگاه و صنعت، ایجاد کرده و امیدواریم این ارتباط محکم تر شود؛ امروزه هر صنعتی اگر دانش و تکنولوژی روز دنیا در کنارش باشد، پیشرفت می کند وگرنه محکوم به فناست؛ حتما وجود دانشگاه در کنار صنعت می تواند اثربخش باشد.

وی ادامه داد: ایجاد رشته داتشگاهی نیز موثر خواهد بود و حتماً باید به سمت تاسیس شرکت های دانش بنیان برویم و خوب است که هر دو سال یک بار این همایش را داشته باشیم؛ که یکی از مزایای آن تبادل اطلاعات بین دانشگاه و بازار و صنعت گران و.

است.

گرمابی گفت: در تقسیم بندی صنایع، صنایع بالادستی و پایین دستی داریم؛ صنایع بالا دستی معمولا سرمایه گذاری بالا نیاز دارد به هر حال یکی از مشکلات ما کمبود سرمایه است، البته اگر سرمایه ها درست هدایت شوند، کم نیستند اما سرمایه اولیه یک فاکتور مهم و تعیین کننده در ایجاد شغل است.

وی با بیان این که اصولا صنایع پایین دستی اشتغال بالایی دارند، اظهار کرد: اگر در همین زمینه به صنایع پایین د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط بین دانشگاه و صنعت موجب توسعه می شود

ارتباط بین دانشگاه و صنعت موجب توسعه می شود