مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1396 ساعت 08:552017-10-20سياسي

تحقق دانشگاه های کاربردی و کارآفرین مطالبه اصلی جامعه دانشگاهی است


رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) یکی از اصلی ترین مطالبات جامعه دانشگاهی را بردن دانشگاه ها به سوی نسل دانشگاه های کاربردی و کارآفرین دانست.

- ابوالحسن نایینی، رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ، با اشاره به شاخصه های مورد نیاز برای انتخاب وزیر علوم اظهار کرد: وزیری باید برای این وزارتخانه انتخاب شود که در راه سیاست دولت تدبیر و امید یعنی ارتقای فضای علمی کشور گام بردارد.

وی افزود: مطمئناً وزیر انتخابی باید توانمندی تحقق شاخصه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید در بخش علمی را داشته باشد تا شاهد رشد و توسعه علمی کشور باشیم.

نایینی ادامه داد: امروز افراد بسیار خوب و توانمندی را در آموزش عالی کشور داریم و امیدواریم رییس جمهور فردی را که شایستگی بیشتری نسبت به بقیه دارد ، انتخاب کند و با رأی مجلس، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز تعیین تکلیف شود.

وی بیان کرد: ارتقای علم و پژوهش و بردن دانشگاه ها به سوی نسل دانشگاه های کاربردی و کارآفرین از اصلی ترین مطالبات جامعه دانشگاهی است.

رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) تأکید کرد: دانشگاه ها باید به سمت کاربردی و کارآفرینی حرکت کنند و این حرکت بسیار مفیدی است که می تواند به نفع کل کشور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق دانشگاه های کاربردی و کارآفرین مطالبه اصلی جامعه دانشگاهی است

تحقق دانشگاه های کاربردی و کارآفرین مطالبه اصلی جامعه دانشگاهی است