مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1396 ساعت 07:552017-10-20اجتماعي

نهایی شدن اساسنامه سازمان مدارس غیردولتی


مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آیین نامه تشکیل صندوق حمایت از موسسان مدارس در دست بررسی است، گفت: با تاسیس صندوق حمایت از موسسان تسهیلات و امتیازاتی برای موسسان به منظور اداره مدارس، تامین تجهیزات و نظایر آن ایجاد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن مسعودی با بیان اینکه بررسی آیین نامه های قانون تاسیس مدارس غیردولتی در کمیسیون های فرعی دولت در حال انجام است، اظهار کرد: تا کنون چند جلسه کارشناسی در این خصوص برگزار شده و بررسی ها ادامه دارد؛ امیدواریم آیین نامه های مربوطه هرچه سریعتر نهایی شده و به مرحله اجرا برسند.

وی افزود: باید شش آیین نامه به دولت می فرستادیم که خوشبختانه این کار انجام و اساسنامه سازمان مدارس غیردولتی نیز تقریبا نهایی شده است.

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تدوین آیین نامه ماده 12 قانون تاسیس مدارس غیردولتی هم جلسات نهایی خود را طی می کند، گفت: آیین نامه تشکیل صندوق حمایت از موسسان مدارس نیز در دست بررسی است.

با تاسیس صندوق حمایت از موسسان تسهیلات و امتیازاتی برای موسسان به منظور اداره مدارس، تامین تجهیزات و نظایر آن ایجاد می شود.

مسعودی در پاسخ به اینکه آیا آیین نامه های مربوط به قانون مدارس غیردولتی برای تصویب و بررسی مجدد نیاز به طرح در مجلس شورای اسلامی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهایی شدن اساسنامه سازمان مدارس غیردولتی

نهایی شدن اساسنامه سازمان مدارس غیردولتی