مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1396 ساعت 18:252017-10-19سياسي

چین حمایت بین المللی از فلسطین را خواستار شد


" تارنمای یی سی چین روز پنجشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که نماینده چین خواستار آن شده است که جامعه بین المللی تلاش های خود را برای حل کامل مساله فلسطین افزایش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا ، وو هایتایو کاردار نمایندگی چین در سازمان ملل در نشست شورای امنیت در این باره گفت که مساله فلسطین محور مسایل خاورمیانه است و بسیاری مسایل به آن پیوند خورده است و ضرورت دارد که رهیافتی سیاسی برای برطرف کردن این موضوع پیدا شود.

وی تاکید کرد که چین می خواهد همه کشورهای دنیا روی این موضوع متمرکز شده و به دنبال رهیافتی سیاسی برای پایان دادن به این موضوع و برقراری صلح و ثبات در خاورمیانه باشند.

وی گفت که مردم فلسطین می خواهند حقوق مشروع آنها اعاده شود.

بحران غزه برطرف شود و کمک های بشردوستانه در اختیار مردم این منطقه قرار گیرد و اینکه نهایتا راهی یافته شود که خشونت های خاورمیانه را پایان دهد.

وی از رژیم صهیونیستی خواست که به ساخت شهرک های غیرقانونی در سرزمین های اشغالی و همچنین محاصره غزه پایان داده و اجازه ندهد بیش از این مردم فلسطین در مضیقه قرار گیرند.

نماینده چین همچنین از مصالحه گروه های حماس و فتح استقبال کرد و گفت که پکن این پیام را رسانده است که برای پیشبرد صلح باید از این وحدت حمایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین حمایت بین المللی از فلسطین را خواستار شد

چین حمایت بین المللی از فلسطین را خواستار شد