مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1396 ساعت 16:302017-10-19اقتصادي

هرجا استاندارد مانع تولید باشد تجدید نظر می کنیم


مدیرکل استاندارد استان فارس با تأکید براین که استاندارد و لزوم توجه به آن مانع تولید و ارتقاء تولید و بهره وری نیست، گفت: هرجا که استاندارد مانع تولید باشد تجدید نظر خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی رهنما امروز (پنج شنبه 27 مهر) در آیین تجلیل از واحدهای نمونه دارنده نشان استاندارد در فارس، گفت: توجه به توسعه اقتصادی در کنار سلامت مردم همواره مد نظر استاندارد قرار داشته و ما از تولید سالم حمایت کرده و می کنیم.

او با تصریح این که واحدهای تولیدکننده محصولات سالم بر نظارت بیشتر و کنترل دقیق تر تأکید دارند، گفت: همه نظارت ها و بازرسی های استاندارد در راستای حمایت از تولید بوده و این ثابت شده است.

رهنما با اشاره به این که روح و جان یک بنگاه اقتصادی در فروش مطلوب محصولات تولیدی است، گفت: توجه به استاندارد به معنای جان بخشیدن به تولید و بی توجهی به استاندارد به معنای هرج و مرج تولید است.

او رسیدن به رشد متوازن و توسعه پایدار اقتصادی را در گرو توجه به استاندارد قابل حصول دانست و گفت: صادرات هم بدون توجه به استاندارد به معنی تیشه به ریشه اقتصاد کشور زدن تلقی می شود، اگر کالای غیراستانداردی تولید و در کشور توزیع شود، تولیدکننده برای مردم مشخص خواهد شد اما اگر همین کالا صادر شود به نام ایران تمام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرجا استاندارد مانع تولید باشد تجدید نظر می کنیم

هرجا استاندارد مانع تولید باشد تجدید نظر می کنیم