مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1396 ساعت 16:252017-10-19سياسي

دست های پشت پرده سد راه سرمایه گذاری رنو در ساوه


نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: جبران خطاهای مجموعه مدیریت شهری بسیار سخت و دشوار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا منصوری در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه به منظور برگزاری آیین تودیع و معارفه شهردار این شهر اظهار داشت: در اجرای امور عمرانی مربوط به مدیریت شهری باید با استفاده از نظرات کارشناسی و اولویت بندی پروژه ها نظارت کافی بر نحوه اجرای پروژه ها بعمل آید تا از بروز خطاهای احتمالی پیشگیری شود ؛ چراکه جبران خطاهای شهری بسیار دشوار است.

وی با تاکید بر این که اداره شهر کار ساده ای نیست ، گفت: پرهیز شتابزده در امور و تصمیمات کارشناسی شده به توسعه شهری کمک شایانی خواهد کرد و در صورتی که تصمیم نادرستی در حوزه مدیریت شهری گرفته شود این مردم هستند که باید تاوان این تصمیم اشتباه را بدهند.

وی از ساوه به عنوان مهمترین شهر کشور و قطب اقتصادی و کشاورزی یاد کرد که روند رشد جمعیتی آن نمودار صعودی به خود گرفته است و باید با جذب منابع و اعتبارات ملی بستر توسعه آن را فراهم کرد.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اجرای قانون تجمیع عوارض مالیات بر ارزش افزوده گفت: با اجرای این قانون درآمد شهرداری ساوه محدودتر شده است، اما در برخی نقاط مانند روستاهای بخش خرقان تا 220 درصد افزایش پیدا کرده و موجب رفع مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست های پشت پرده سد راه سرمایه گذاری رنو در ساوه

دست های پشت پرده سد راه سرمایه گذاری رنو در ساوه