مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1396 ساعت 15:502017-10-19سياسي

فرهنگ غذایی گیلان ظرفیت جهانی شدن دارد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با بیان این که فرهنگ غذایی گیلان ظرفیت جهانی شدن دارد، گفت: یونسکو و سازمان های بین المللی با زد و بند رشت را به عنوان شهر خلاق خوراک انتخاب نکردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیوان محمدی در همایش یک روزه تاب آوری و توسعه از مسیر شهر خلاق خوراک شناسی که در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد، با اشاره به این که رویکرد اصلی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فرهنگی است، گفت: از همین رو در مراسمی که در آن بحث فرهنگ گیلان مطرح است سعی می کنم حضور یابم.

وی ادامه داد: هر حرکتی را که شهرداری بخواهد در جهت تقویت فرهنگی گیلان انجام دهد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان پشتیبان آن خواهد بود و مطمئن باشید اگر امکانات اجازه دهد دریغ نخواهیم کرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان از جایگاه ممتاز فرهنگی این استان در سطح کشور سخن گفت و افزود: هر کجایی از کشور بروید از فرهنگ گیلان صحبت می شود و عمدتاً توجه شان به مطبوعات و ادبیات و هنرمندانی بوده که از آن معرفی شده است و جای خوشحالی دارد که در سال های اخیر خوراک نیز به عنوان عنصر قوی فرهنگی در معرفی گیلان به همت مجموعه شهرداری شناسانده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ غذایی گیلان ظرفیت جهانی شدن دارد

فرهنگ غذایی گیلان ظرفیت جهانی شدن دارد