مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1396 ساعت 12:352017-10-19اقتصادي

توانایی مازندران در تولید 20 درصد گوشت سفید کشور


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران از توانایی این استان در تولید 20 درصد گوشت سفید کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله مهاجر در همایش روز ملی استاندارد توجه جدی شرکت های تولیدی و خدماتی را به رعایت الزامات استاندارد خواستار شد و اظهار کرد: همه شرکت های تولیدی و خدماتی باید به این باور برسند که استاندارد یک اولویت انکارناپذیر است.

وی به نقش استاندارد در صادرات اشاره کرد و گفت: اگر در رقابت با ترکیه، بازاری را از دست داد، به طور قطع یکی از دلایل آن عدم توجه جدی به استاندارد بوده است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با بیان این که عدم توجه اصول استاندارد و اجرای آن در واحدهای تولیدی و خدماتی یک نقص مهم است، تصریح کرد: بستر و زمینه های صادرات کالا به کشورهای منطقه وجود دارد، اما نمی توان صادرات کرد چرا که تولیدکننده نسبت به رعایت الزامات استاندارد غافل یا بی اعتنا است.

مهاجر در ادامه تصریح کرد: مازندران ظرفیت تولید 20 درصد از گوشت سفید کشور را دارد اما هم اکنون این مقدار 10 درصد و مازاد نیاز استان است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران رونق صادرات را یکی از لوازم رونق در بازار دانست و تصریح کرد: اگر رونق بازار داخلی ضعیف است می توان با صادرات کالا، کسب و کار تولیدکنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانایی مازندران در تولید 20 درصد گوشت سفید کشور

توانایی مازندران در تولید 20 درصد گوشت سفید کشور