مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1396 ساعت 12:102017-10-19اقتصادي

افزایش 377 درصدی صادرات ایران به اندونزی


رایزن بازرگانی ایران در اندونزی اظهار کرد: با توجه به جمعیت 260 میلیونی اندونزی لازم است نگاه ها به این کشور تغییر کند و برای گسترش صادرات به آن توجه جدی داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انور کمری در نشست رایزنان تجاری سازمان توسعه تجارت، اظهار کرد: با توجه به جمعیتی که در اندونزی وجود دارد حتی می توان از طریق گسترش صادرات به این کشور جایگاه چین را نیز به اندونزی اختصاص داد، چرا که این بازار حجمی گسترده دارد و با صادرات خدمات فنی و مهندسی به آن شرایطی مهیا می شود که بتوانیم بسیاری از کالاها را به این کشور صادر کنیم.

وی با بیان اینکه در گذشته یک پروژه سدسازی در شرکت مپنا موجب شده بود که بیشترین واردات اندونزی از ایران به تجهیزات تکنولوژیک در حوزه سدسازی مربوط شود، اظهار کرد: زمانی صادرات ما به اندونزی به دو میلیارد دلار می رسید که این رقم چنان کاهش پیدا کرد که حتی در مقطعی به 150 میلیون دلار رسید اما در سال جاری شاهد افزایش 377 درصدی صادرات به اندونزی بودیم.

کمری گفت: این حجم افزایش گویای آن است که ظرفیت های مناسبی برای گسترش صادرات وجود دارد، چرا که اندونزی بازاری به شدت مصرفی است و تشنه محصول محسوب می شود.

رایزن بازرگانی ایران در اندونزی همچنین بحث کیفیت صادرات را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: در کشور اندونزی در حوزه هایی مانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 377 درصدی صادرات ایران به اندونزی

افزایش 377 درصدی صادرات ایران به اندونزی