مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1396 ساعت 12:002017-10-19ورزشي

بازدید شهردار تهران از مرکز بازیافت اینچئون در سئول


شهردار تهران و هیات همراه با حضور در مرکز بازیافت اینچئون ضمن دیدار و گفت و گو با مسئولان این مرکز از بخش های مختلف آن بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمدعلی نجفی شهردار تهران در جریان این بازدید با حضور در بخش های مختلف دفن زباله های خشک و نخاله های ساختمانی با نحوه آموزش شهروندان به منظور تفکیک زباله و ارایه کیسه های جداگانه به در منزل آن ها به منظور جداسازی پسماند از مبدا آشنا شد.

مرکز بازیافت زباله اینچئون با مساحتی برابر با 2500 استادیوم فوتبال به عنوان بزرگ ترین مرکز بازیافت و دفن زباله در جهان شناخته می شود.

روزانه بیش از 14 هزار تن زباله در این مرکز بازیافت و دفن می ،شود از این رو باید از مرکز بازیافت زباله اینچئون به عنوان قلب اصلی بازیافت زباله های خشک در کلانشهر سئول و اینچئون یاد کرد.

در جریان این بازدید مدیر مرکز بازیافت زباله اینچئون با اشاره به روند به تفکیک، بازیافت و دفن زباله های خشک در این مرکز،گفت: دولت کره جنوبی از 25 سال پیش آموزش جدی شهروندان در حوزه تفکیک زباله را آغار کرد.

بر اثر این آموزش ها هم اکنون قانونی در کره جنوبی برای تفکیک زباله به اجرا درآمده که بر اساس آن زباله های تر نباید با سایر زباله های خانگی در یک جا قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید شهردار تهران از مرکز بازیافت اینچئون در سئول

بازدید شهردار تهران از مرکز بازیافت اینچئون در سئول