مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1396 ساعت 10:352017-10-19سياسي

32 هزار تبعه خارجی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی/پیشنهاد این سازمان به اتباع مجاز


مدیر کل اتباع سازمان تامین اجتماعی از پوشش بیمه ای 32 هزار اتباع خارجی داخل کشور خبر داد و گفت: اتباع خارجی که به صورت قانونی در کشور اشتغال دارند هرچه سریع تر به شعب سازمان تامین اجتماعی مراجعه کنند و در جریان مزایای پوشش بیمه ای خودشان قرار گیرند و متناسب .

- مدیر کل اتباع سازمان تامین اجتماعی از پوشش بیمه ای 32 هزار اتباع خارجی داخل کشور خبر داد و گفت: اتباع خارجی که به صورت قانونی در کشور اشتغال دارند هرچه سریع تر به شعب سازمان تامین اجتماعی مراجعه کنند و در جریان مزایای پوشش بیمه ای خودشان قرار گیرند و متناسب با شرایط کاری خود حتما یکی از گزینه های بیمه ای را انتخاب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین جودکی در پاسخ به این سوال که خدمت رسانی به اتباع خارجی در حوزه تامین اجتماعی بر چه اساسی صورت می گیرد؟ گفت: خدمت رسانی به اتباع خارجی در حوزه تامین اجتماعی برگرفته از سه اصل مهم بوده که اصل اول الزامی قانونی است.

براساس ماده 5 قانون تامین اجتماعی اتباع خارجی که به صورت قانونی در کشور اشتغال دارند مشمول قانون تامین اجتماعی هستند.

همچنین براساس تساوی رفتار بین المللی همانگونه که اتباع ایرانی در سایر کشورها مشمول قوانین بیمه ای هستند، اتباع خارجی مقیم ایران نیز باید از خدمات تامین اجتماعی استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 هزار تبعه خارجی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی/پیشنهاد این سازمان به اتباع مجاز

32 هزار تبعه خارجی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی/پیشنهاد این سازمان به اتباع مجاز