مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1396 ساعت 10:202017-10-19اقتصادي

افزایش 35 درصدی کمک های مردمی به سازمان بهزیستی کشور


قائم مقام مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی از افزایش 35 درصدی کمک های مردمی به سازمان بهزیستی کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمدعلی کوزه گر شب گذشته (26 مهر ماه) درحاشیه نشست تخصصی معاونان امور اجتماعی منطقه 5 بهزیستی کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلب مشارکت های بهزیستی در مراکز دولتی و غیردولتی به صورت جداگانه صورت می گیرد.

کوزه گربا اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال 300 میلیارد تومان از سوی مردم به سازمان بهزیستی کشور کمک شده است، گفت: از این میزان به مراکز دولتی، 28 میلیارد تومان نقدی، 80 میلیارد تومان غیرنقدی و 19 میلیارد تومان نیز در حوزه خدمات کمک شده است.

قائم مقام مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی اضافه کرد: از مجموع 300 میلیارد تومان کمک مردمی به بهزیستی کشور، 70 میلیارد تومان به صورت نقدی، 93 میلیارد تومان غیرنقدی و 24 میلیارد تومان در حوزه خدمات به مراکز غیردولتی کمک شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان مشارکت های مردمی خوب اما ناکافی است، تصریح کرد: یکی از دلایل پایین بودن مشارکت های مردمی عدم فرهنگ سازی و مشارکت رسانه ها در زمینه جذب کمک های مردمی به ویژه صدا و سیما است.

کوزه گر با بیان اینکه اشتغال و توانمندسازی مددجویان در حوزه آسیب های اجتماعی اهمیت بسیاری دارد،اظهارکرد: به منظور ارائه تسهیلات به مددجویان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 35 درصدی کمک های مردمی به سازمان بهزیستی کشور

افزایش 35 درصدی کمک های مردمی به سازمان بهزیستی کشور