مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1396 ساعت 09:402017-10-19اقتصادي

هشتادمین یارانه برای 77 میلیون نفر/دریافتی ها از 3.6 میلیون گذشت


با واریز یارانه مهرماه هشتادمین مرحله از پرداخت های نقدی بین خانوارها انجام شد و مجموع دریافتی افرادی که از ابتدا در لیست دریافت کنندگان قرار داشته اند به سه میلیون و 640 هزار تومان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عمده خانوارهای ایرانی چه آنهایی که نیازمند و چه آنهایی که غیرنیازمندند عادت کرده اند که در 26 هر ماه حساب یارانه شارژ شده ای داشته باشند.

رقمی ناچیز در حد 45 هزار و 500 تومان که به ازای هر نفر به حساب سرپرستان خانوار واریز شده و برای برخی قابل اهمیت و برخی دیگر هیچ اهمیتی ندارد، چرا که نمی تواند جایی در بین هزینه های و درآمدهای بالای این خانوارها داشته باشد.

اما به هر حال هر دو گروه راس ساعت 24 روز مقرر این مبلغ را دریافت می کنند.

از آذر 1389 تاکنون و در بیش از شش سالی که از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها گذشته هشتاد مرحله پرداختی با مبلغ یکسان 45 هزار و 500 تومان انجام شده است.

در این مدت لیست سازمان هدفمندی یارانه ها برای پرداخت دستخوش تغییراتی به دلیل تولد، وفات و در راس آن غربالگری یارانه بگیران شده است، اما در نهایت تعداد قابل توجهی از جمع یارانه بگیران کنار نرفته و همچنان و البته برخلاف قانون تعداد زیادی از اقشار پردرآمدی که نیازی به دریافت یارانه نقدی ندارند همچنان این مبلغ را در هر ماه دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتادمین یارانه برای 77 میلیون نفر/دریافتی ها از 3.6 میلیون گذشت

هشتادمین یارانه برای 77 میلیون نفر/دریافتی ها از 3.6 میلیون گذشت