مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1396 ساعت 09:352017-10-19اقتصادي

صرفه جویی ارزی حاصل رونمایی از دو طرح دانش بنیان در البرز


معاون فناوری پارک علم و فناوری البرز از صرفه جویی ارزی بسیار زیاد به خاطر رونمایی از بزرگترین دستگاه نیتروژن دهی پلاسما و گیرنده رادار پدافند برد کوتاه در این پارک خبر داد.

- سبط الشیخ انصاری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، در خصوص رونمایی از بزرگترین دستگاه نیتروژن دهی پلاسما کشور در پارک علم و فناوری البرز گفت: این دستگاه در بخش پوشش دهی و سختکاری فلزات به روش نوین کاربرد دارد.

انصاری افزود: در روش سنتی به وسیله آبکاری این کار انجام می شد اما این روش افزایش کیفیت و کاهش قیمت و آلودگی زیست محیطی را به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه شرکت سازنده این دستگاه از پیشروترین شرکت های کشور است که در پارک علم و فناوری البرز استقرار دارد گفت: حدود یکسال برای ساخت این دستگاه فعالیت صورت گرفته است تا به نیاز پروژه های فعال در بخش صنعت فولاد، نفت و گاز و پتروشیمی در ابعاد بزرگ پاسخ داده شود.

انصاری از اخذ سفارش از بخش های مختلف صنایع کشور برای سخت کاری به وسیله این دستگاه خبر داد و افزود: قبلا این کار توسط متخصصین خارجی در داخل و یا در خارج از کشور انجام می شد اما این دستگاه صرفه جویی ارزی بسیار به دنبال داشته است.

معاون فناوری پارک علم و فناوری البرز در خصوص کاهش آلودگی های زیست محیطی با استفاده از این دستگاه برای سختکاری فلزات نیز گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی ارزی حاصل رونمایی از دو طرح دانش بنیان در البرز

صرفه جویی ارزی حاصل رونمایی از دو طرح دانش بنیان در البرز