مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1396 ساعت 08:552017-10-19اجتماعي

لزوم آموزش نحوه امدادخواهی در حوادث به کودکان/ آموزش 7000 دانش آموز در کشور


عضو هیات علمی گروه سلامت در بلایا و طب اورژانس با تاکید بر لزوم ارائه آموزش های مرتبط با کاهش آسیب بلایا به کودکان و نوجوانان کشور، گفت: در این راستا، - از حدود یک سال گذشته کار تهیه محتواهای آموزشی برای کودکان و نوجوانان در سه سطح پیش دبستانی، 6 تا 12 سال و 12 تا 18 سال آغاز شده است.

دکتر غلامرضا معصومی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت آموزش کاهش اثرات بلایای طبیعی، به کودکان گفت: باید توجه کرد که کار در حوزه کودک و نوجوان محدودیت نمی شناسد و باید از تمامی ظرفیت ها اعم از بستر تلگرام و شبکه های اجتماعی استفاده کرد؛ چراکه در این صورت این آموزش ها با اقبال بیشتری هم روبرو خواهد بود.

بر این اساس از حدود یک سال قبل، کار تهیه محتواهای آموزشی برای کودکان و نوجوانان در سه سطح پیش دبستانی، 6 تا 12 سال و 12 تا 18 سال آغاز شده است.

وی با بیان اینکه برای تغییر فرهنگ جوامع، زیربنایی ترین کار شروع آموزش و پرورش در سنین طفولیت و کودکی است و این موضوع در نظام های رشد یافته و موفق امری پذیرفته و بدیهی است، افزود: بر این اساس آموزش هایی که در این سنین با روش های درست و موثر برای این مخاطب ارائه می شود، بهتر از سوی آنها مورد پذیرش قرار می گیرد و در خاطره او ماندگار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آموزش نحوه امدادخواهی در حوادث به کودکان/ آموزش 7000 دانش آموز در کشور

لزوم آموزش نحوه امدادخواهی در حوادث به کودکان/ آموزش 7000 دانش آموز در کشور