مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1396 ساعت 08:052017-10-19سياسي

بین المللی سازی دانشگاه ها مطالبه جامعه دانشگاهی است


عضو هیئت علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: بین المللی سازی دانشگاه، افزایش دامنه ارتباطات خارجی به همراه افزایش اعتبارات پژوهشی از مطالبات جدی جامعه دانشگاهی است.

- رضا سامه عضو هیئت علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در گفتگو با ایسنا، با اشاره به روند انتخاب وزیر علوم از سوی رییس جمهور اظهار کرد: وزیر علوم و تحقیقات باید به دنبال تحقق مطالبات جامعه دانشگاهی باشد.

وی افزود: یکی از اصلی ترین مطالبات جامعه دانشگاهی از وزارت علوم تفکیک قائل شدن بین دانشگاه های باسابقه بالا و برخی مؤسسات نوظهور در فضای دانشگاهی کشور است که این روزها بیشتر به مراکز تولید مدرک شبیه شده اند.

سامه با اشاره به اینکه این مؤسسات، مشکلات زیادی را برای دانشگاه های باسابقه کشور ایجاد کرده اند، عنوان کرد: باید سازوکاری برای این مؤسسات اندیشیده شود و سپس به مشکلاتی که این مراکز برای دانشگاه ها پیش آورده اند فکری شود.

وی تأکید کرد: یکی دیگر از مطالبات جامعه دانشگاهی در رابطه با استقلال دانشگاه ها است بدین شکل که خیلی از موارد مرتبط با دانشگاه به ویژه در شهرستان ها در دانشگاه تعیین شود و بدین صورت نباشد که همیشه منتظر تصمیمات در پایتخت و وزارتخانه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بین المللی سازی دانشگاه ها مطالبه جامعه دانشگاهی است

بین المللی سازی دانشگاه ها مطالبه جامعه دانشگاهی است