مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1396 ساعت 03:412017-10-19سياسي

یادداشت/ غلامرضا صادقیان 3 راهبرد جدید مقابل دشمنی آمریکا و اروپا اتخاذ کنید


برخلاف برخی هماوایی های داخلی، دیپلماسی کشور در راهبردی تازه باید از اروپا بخواهد که نقش رنگین خود در موضع گیری های برجامی را پاک کند و سفره برنامه موشکی و حضور منطقه ای ایران را بیش از این، - پیش روی ترامپ نگسترد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " روزنامه جوان در سرمقاله شماره امروز خود نوشت: سه توصیه از میان توصیه های دیروز رهبر انقلاب درباره قضایای اخیر برجام و دشمنی امریکا- راهبرد جدید دولت و نهادهای مسئول و هوشیاری بیشتر ملت را می طلبد.

اول اینکه بلاهت ترامپ نباید موجب غفلت از مکر امریکا و حقیر پنداشتن توطئه او شود.

متأسفانه این روزها هر یک از مسئولان دولتی، نمایندگان مجلس و شخصیت های سیاسی و نظامی، در سخنرانی ها یا کانال های شخصی شان اول از همه به کودنی و حماقت ترامپ حمله می کنند.

گویی با این کار بخشی از وظیفه خود را برای تحلیل و فهمیدن و فهماندن دقیق اوضاع از دوش برمی دارند! راحت می گویند جواب ابلهان خاموشی است! یا اینکه وقتی چنین ابلهی هست، نباید از پیامدهای تصمیمات او نگران بود.

شاید از آنجایی که در خود امریکا مسئله ابلهی ترامپ در دعوای دو حزب اصلی و رسانه هایی که به حزب دموکرات تعلق دارند، خیلی برجسته است، ما نیز به دنبال این ایده راه افتاده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ غلامرضا صادقیان 3 راهبرد جدید مقابل دشمنی آمریکا و اروپا اتخاذ کنید

یادداشت/ غلامرضا صادقیان 3 راهبرد جدید مقابل دشمنی آمریکا و اروپا اتخاذ کنید