مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 20:062017-10-18اقتصادي

در قالب طرحی در 11 استان کشور بقایای کشاورزی در تغذیه دام استفاده می شود


مدیرکل دفتر بهبود تغذیه و جایگاه دام وزارت جهاد کشاورزی از اجرای طرح استفاده از بقایای تولیدات کشاورزی در تغذیه دام ها در 11 استان کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، تورج صارمی در این باره گفت: با اجرای طرح بهبود مدیریت تغذیه دام با روش های خوراک دهی، ذخیره سازی خوراک و استفاده از انواع مواد علوفه ای، می توانیم راندمان تولید در واحدها را بهبود بخشیم.

وی افزود: بیش از 60 تا 70 درصد از هزینه های تولید مربوط به بخش تغذیه دام است، بنابراین باید با استفاده از راهکارها و دستاوردهای روز دنیا به بهبود مدیریت تغذیه دام کمک کنیم.

صارمی با بیان این که با بهبود تغذیه، درصد هزینه تولید و قیمت تمام شده محصول کاهش می یابد، افزود: البته تمام این موضوعات وابسته به این است که ما در تنظیم و متوازن کردن جیره ها مطابق با استانداردهای روز عمل کنیم و استفاده از افزودنی و مکمل هایی که به بهبود راندمان تولید، بهبود سلامت دام و ارتقای کمی و کیفی تولید کمک می کند را مد نظر قرار دهیم.

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه و جایگاه دام معاونت امور تولیدات دامی در خصوص سلامت دام گفت: در کنار ارتقای کمی و کیفی تولید، سلامت دام نیز موضوع بسیار مهمی است که با استفاده از روش ها و استانداردهای روز دنیا باید بتوانیم شرایط لازم برای افزایش راندمان و کیفیت تولید دام در طول دوره اقتصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در قالب طرحی در 11 استان کشور بقایای کشاورزی در تغذیه دام استفاده می شود

در قالب طرحی در 11 استان کشور بقایای کشاورزی در تغذیه دام استفاده می شود