مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 19:552017-10-18سياسي

دیدار رییس صداوسیما با رییس جمهور لبنان در بیروت


" رییس سازمان صدا و سیما در دیدار با رییس جمهور لبنان، به همدلی و هماهنگی تهران و بیروت در تقویت محور مقاومت اشاره کرد و افزود: با مقاومت و ایستادگی در کنار یکدیگر، آرامش را به منطقه بازمی گردانیم و ریشه تروریسم تکفیری را خواهیم خشکاند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی عسکری در این دیدار ضمن ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور، به ملت، دولت و رییس جمهور لبنان، افزود: برای ملت بزرگ، مبارز و مجاهد لبنان آرامش و پیشرفت آرزو می کنم و به شما و ملت لبنان تبریک می گویم که با اتکاء به شخصیت حکیم و سیاسی ای همچون شما آرامش، ثبات و امنیت در جامعه لبنان برقرار شده است و امیدواریم این روند ادامه یابد.

رییس رسانه ملی روابط جمهوری اسلامی ایران و لبنان را همواره در بالاترین سطح توصیف و تصریح کرد: مردم ایران همواره حامی لبنان بوده و خواهند بود و به ویژه در مقابل رژیم صهیونیستی محکم در کنار شما می ایستند.

علی عسکری با اشاره به دعوت رییس جمهوری اسلامی ایران از میشل عون رییس جمهور لبنان برای سفر به تهران، گفت: ما منتظر تشریف فرمایی شما به ایران هستیم تا به دعوت رییس جمهور روحانی به تهران بیایید و ما در صداوسیما تصاویری شایسته از همراهی و هماهنگی دو کشور را به نمایش جهانیان بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس صداوسیما با رییس جمهور لبنان در بیروت

دیدار رییس صداوسیما با رییس جمهور لبنان در بیروت