مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 17:012017-10-18سياسي

نشست صمیمی وزیر آموزش و پرورش با تشکل های فرهنگیان


وزیر آموزش و پرورش با نمایندگانی از تشکل های فرهنگیان پیرامون موضوع تحول در آموزش و پرورش در اردوگاه شهید باهنر به بحث و تبادل نظر پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش "، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش و چند نفر از معاونان وی در نشست صمیمی با نمایندگانی از تشکل های فرهنگیان شب گذشته پیرامون موضوع تحول در آموزش و پرورش در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید باهنر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

این نشست، نخستین نشست وزیر آموزش و پرورش دولت دوازدهم با تشکل های فرهنگیان بود و نمایندگانی از انجمن اسلامی معلمان، کانون تربیت اسلامی، جامعه اسلامی فرهنگیان، کانون صنفی معلمان، سازمان معلمان ایران، کانون مدرسان دانشگاه فرهنگیان و مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در این نشست حضور داشتند.

ویژگی ممتازی که این نشست را از نشست های قبلی تشکل های فرهنگیان متمایز کرده بود، حضور تشکل هایی با گرایش های مختلف در کنار هم و گفت وگو در فضایی صمیمی برای رسیدن به وضعیتی بهتر بود.

شایسته سالاری، عدم دخالت گرایش های سیاسی در عزل و نصب مدیران، استفاده بیش از پیش از ظرفیت تشکل ها، ایجاد بستر گفت وگو، عقلانیت، اخلاق مداری، تقویت فضای نقادی، تمرکز زدایی و اجرایی کردن برنامه های سند تحول از جمله موضوعاتی بود که توسط نمایندگان تشکل های فرهنگیان در این نشست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست صمیمی وزیر آموزش و پرورش با تشکل های فرهنگیان

نشست صمیمی وزیر آموزش و پرورش با تشکل های فرهنگیان