مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 16:562017-10-18فرهنگي

دارابی: رونمایی از 2 مستند جدید در آستانه اربعین


معاون امور استان های صداوسیما گفت: برای نخستین بار معاونت امور استانها با مدیریت سیمای استانها و مشارکت و اجرای 33 مرکز صداوسیما 13000 دقیقه معادل 2400 ساعت راش و فیلم اصلی در قالب دو مستند 75 دقیقه ای در مدت یک سال تولید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس"، علی دارابی در اینستاگرام خود نوشته است: امروز دوشنبه 24 مهرماه 96 از ساعت 10 صبح تا 15 همراه با جمعی از مدیران و کارشناسان به تماشا و بازبینی دومستند بلند درباره راهپیمایی بزرگ اربعین نشستم.

غریبانه کار مصطفی رزاق کریمی دانش آموخته معماری از اتریش و مستندساز نامی کشور و پرچم های برافراشته به کارگردانی بیات ترک و تهیه کنندگی احسان رجبی مستدساز و عکاس مشهور جنگ و دفاع و مقاومت.

کاری نو و بی بدیل در سینما و تلویزیون کشور.

برای نخستین بار معاونت امور استانها با مدیریت سیمای استانها و مشارکت و اجرای 33 مرکز صداوسیما 13000 دقیقه معادل 2400 ساعت راش و فیلم اصلی در قالب دو مستند 75 دقیقه ای در مدت یک سال تولید شده است و به لطف امام حسین (ع) در آستانه اربعین رونمایی و از شبکه های داخلی و خارجی صداوسیما و سایر شبکه های کشورهای اسلامی پخش خواهد شد.

توضیحات بیشتر را متعاقبا اعلام خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارابی: رونمایی از 2 مستند جدید در آستانه اربعین

دارابی: رونمایی از 2 مستند جدید در آستانه اربعین