مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 16:402017-10-18سياسي

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: باید فضای کسب و کار بهبود یابد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید فضای کسب و کار را بهبود بخشید و موانع تولید را مرتفع کرد و راه را برای تولید کنندگان باز کنیم.

- استاندار کهگیلویه و بویراحمد: باید فضای کسب و کار بهبود یابد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید فضای کسب و کار را بهبود بخشید و موانع تولید را مرتفع کرد و راه را برای تولید کنندگان باز کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی محمد احمدی در جلسه شورای اداری گچساران افزود:در چهار ساله اول دولت با فشارهایی از قبیل مالی، سیاسی و درآمد و برخی از فشارهای گفتمان سیاسی روبرو بود و با وجود این دولت تلاش کرد رشد همراه با ثبات را در کشور ایجاد کند.

دولت تلاش کرد تا به شاخص های کلانی مثل افزایش نرخ رشد اقتصادی کنترل تورم و کنترل نقدینگی و خروج نسبی از رکود دست پیدا کند و این خود نشان دهنده این بود که مسیری را که دولت دنبال می کند توام با عقل و سعه صدر است.

وی خاطرنشان کرد: این درحالی بود که در چهار سال قبل مشابه بازه زمانی دولت چیزی حدود بیش از 100 میلیارد تومان فروش نفت داشته است.

در آن مدت قیمت فروش هر بشکه نفت 100 دلار بود در حالی که در آغاز دولت یازدهم این قیمت به کمتر از نصف یعنی 30 دلار برای هر بشکه کاهش پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: باید فضای کسب و کار بهبود یابد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: باید فضای کسب و کار بهبود یابد