مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 16:402017-10-18سياسي

مهلتی کوتاه برای بازپرداخت پول ثبت نام کنندگان در آزمون یک شرکت غیرقانونی


اگر مدیران این شرکت معتقدند کارشان ایرادی ندارد و در چارچوب قانون پیش می رود، پس ایجاد امکان انصراف برای کسانی که از ثبت نام خود پشیمان شده اند چه معنایی دارد؟ چرا بازه زمانی انصراف و نحوه اطلاع رسانی آن با بازه زمانی ثبت نام و نحوه تبلیغات آن متفاوت .

- ابهام هایی که به فرایند برگزاری این آزمون استخدامی وجود داشت به مسائلی مثل چگونگی پوشش 226 رشته شغلی در یک آزمون از سوی یک شرکت خصوصی، چرایی عدم تعهد برگزار کنندگان آزمون نسبت به جذب قطعی پذیرفته شدگان، چرایی عدم اعلام ظرفیت ها پیش از برگزاری آزمون و.

اشاره داشت؛ موضوعات مهمی که عدم پاسخ گویی شرکت مذکور به آنها کار را به اعلام غیرقانونی بودن فعالیت شان از سوی وزارت کار کشاند.

پس از انتشار ابهام هایی که در مورد فرایند برگزاری این آزمون وجود دارد، وزارت کار در قالب اطلاعیه ای رسمی، فعالیت این مؤسسه در خصوص فراخوان برای ثبت نام کارجویان و برگزاری آزمون استخدام جهت معرفی بیکاران به شرکت های خصوصی را به دلیل عدم اخذ مجوز، غیر قانونی اعلام کرد.

در این اطلاعیه، اداره کل هدایت نیروی کار و کاریابی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوشت: به استناد قانون مجازات اشتغال به حرفه کاریابی و مشاوره شغلی بدون داشتن پروانه کار مصوب 1380 مجلس شورای اسلامی و ماده 2 آیین نامه اجرایی قانون م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلتی کوتاه برای بازپرداخت پول ثبت نام کنندگان در آزمون یک شرکت غیرقانونی

مهلتی کوتاه برای بازپرداخت پول ثبت نام کنندگان در آزمون یک شرکت غیرقانونی