مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 16:402017-10-18حوادث

دستگیری سرکرده باند سارقان منزل در شیراز


فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری سرکرده ی باند سارقان منزل توسط پلیس آگاهی خبر داد و گفت: این فرد تاکنون 50 فقره سرقت اعتراف کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت ایسنا ، سردار احمدعلی گودرزی، گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد منزل در شهرستان شیراز توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو وانت پیکان و با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری سارقان در دستور کارپلیس آگاهی استان قرار گرفت .

وی افزود: با تلاش بی وقفه و اشرافیت اطلاعاتی، کارکنان پلیس آگاهی موفق به شناسایی و دستگیری سرکرده باند سارقان منزل به هویت "ع-ا" شدند .

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: این سارق سابقه دارکه مدتی است از زندان متواری شده است پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی های فنی و تخصصی به 50 فقره سرقت منزل با همدستی دو نفر از دوستانش اقرار کرد .

گودرزی با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری سایر اعضای باند، خاطر نشان کرد:این سارق حرفه ای با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد .

فرمانده انتظامی استان گفت: در بازرسی از مخفیگاه این سارق، تعداد زیادی وسایل مسروقه از جمله دوربین عکاسی و فیلمبرداری، لپ تاپ، ساعت مچی و ماشین ریش تراش و .

کشف و به مالباختگان تحویل داده شد که این امر رضایتمندی شهروندان را در پی داشته است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سرکرده باند سارقان منزل در شیراز

دستگیری سرکرده باند سارقان منزل در شیراز