مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 16:262017-10-18فرهنگي

پخش مستند اسدالله علم به زودی از تلویزیون/ تصویری بدون روتوش از تاریخ پهلوی


مصطفی شوقی، کارگردان مستند جنجالی هویدا از ساخت مستند امیر اسدالله علم، نخست وزیر و وزیر دربار عصر پهلوی دوم در آینده نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، مصطفی شوقی که مستند هویدا؛ زندگی، زمانه و مرگ را ساخته و مدتی پیش از شبکه مستند تلویزیون پخش شد با اشاره به بازتاب های مستند هویدا در میان اهالی فرهنگ و رسانه گفت: پخش مستند هویدا بازتاب زیادی در محافل مختلف تاریخی و رسانه های کشور و خارج از کشور داشت.

شاید بخشی از این بازتاب ها به موضوع مستند یعنی امیرعباس هویدا برمی گردد؛ به هر حال همیشه در مورد کاراکتر هویدا مجادلات تاریخی بی شماری وجود دارد که با پخش بخش هایی از این مستند از جمله فیلم دادگاه هویدا برای اولین بار و فیلم ها و روایت های کمتر و یا اصلا منتشر نشده ای در مورد دوران زندگی او این مجادلات تشدید شد.

کارگردان مستند هویدا در ادامه افزود: البته نقدهای مثبت و منفی بی شماری در مورد مستند وجود داشت؛ به طور مثال گروهی از منتقدان خرده گرفته بودند که چرا از توسعه اقتصادی سال های دهه چهل و نقش تکنوکرات ها در این توسعه اقتصادی سخن رفته است و از آن با نیکی یاد شده، ما در این مستند سعی کردیم که بدون روتوش و پیش داوری وضعیت ایران در سال های دهه سی و چهل را بیان کنیم تا در مورد بحران های اقتصادی و اجتماعی دهه پنجاه بت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش مستند اسدالله علم به زودی از تلویزیون/ تصویری بدون روتوش از تاریخ پهلوی

پخش مستند اسدالله علم به زودی از تلویزیون/ تصویری بدون روتوش از تاریخ پهلوی