مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 15:552017-10-18سياسي

اگر هاروی واینستین در سینمای ایران بود، با آبرویش بازی نمی شد


آیا اگر هاروی واینستاین در سینمای ایران بود، فعالیت حرفه ای اش با چنین اتهام پراکنی هایی، حتی برای لحظه ای متوقف می شد؟! در اینجا شاید بتوان برای توجیه ماجرا اشاره کرد، - مقایسه سلسله وقایع رخ داده توسط هاروی واینستین چهره مشهور هالیوود که منجر به حذف کامل او با همه نفوذش از صحنه سینمای آمریکا شد، با اتفاقات مشابه داخلی، این نگرانی را تشدید کرده که برخی سینماگران کشورمان با توجیهات عجیبی مانع از عیان شدن این مسائل می شوند و در چنین شرایطی اگر هاروی واینستین در سینمای ایران بود، نه تنها هیچ گاه نابود نمی شد، بلکه اکنون در حال تولید آثار تازه ای بود! تابناک ؛ مهدی خرم دل؛ نشریات آمریکایی در روزهای اخیر خبر دادند که هاروی واینستین تهیه کننده مشهور هالیوود، به شماری از زنان فعال در صنعت سینمای آمریکا آزار جنسی رسانده است.

اشلی جود، امیلی نستور، انجلینا جولی، لنا هیدی و.

شماری از زنانی هستند که به مرور به جمع افشاگران پیوستند.

این تهیه کننده مشهور با اکثر این اشخاص رابطه جنسی نداشته و به پیشنهاد و روابط محدود ختم شده و اکثر این ادعاها نیز متعلق به گذشته دور است.

ابعاد این وقایع از آن جهت اهمیت دارد که با توجه به کیفیت وقوع، اکثرشان مستند و قابل اثبات نیست اما در عین حال، این مسئله باعث نشده از این چهره مطرح هالیوود رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر هاروی واینستین در سینمای ایران بود، با آبرویش بازی نمی شد

اگر هاروی واینستین در سینمای ایران بود، با آبرویش بازی نمی شد