مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 15:312017-10-18بين الملل

واکنش بیش از دویست نشریه دانشجویی دانشگاه آزاد به سخنان واهی رییس جمهور آمریکا


بیش از دویست نشریه دانشجویی دانشگاه آزاد به سخنان واهی رییس جمهور آمریکا واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه "، بیش از دویست نشریه دانشجویی دانشگاه آزادطی بیانیه ای به سخنان واهی رییس جمهور آمریکا واکنش نشان داد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: در قرن ارتباطات که همواره بشر به دنبال تجلی کرامت انسانی و صلح و دوستی گام بر می دارد، متأسفانه شاهد بودیم رییس جمهور کشوری که مدعی  حقوق بشر و ارزش های انسانی است برخلاف خواسته مردم و سیاست مدارانش لب به کینه پرانی و تهدید علیه ایران عزیز گشود.

در ادامه این بیانیه آمده است: رییس جمهور آمریکا از فعالیت های هسته ای ایران که تحت بازرسی شدید بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی قرار دارد در حالی ابراز نگرانی کرد که کشورش هزاران کلاهک هسته ای را در اختیار دارد و همان طور که مردم بی دفاع هیروشیما و ناکازاکی را مورد حمله اتمی قرار داد ممکن است دیوانه وار هر نقطه دیگری از کره خاکی را هدف قرار دهد.

این بیانیه می افزاید: ترامپ با یاوه گویی های خود سپاه پاسداران را عامل ناامنی می داند در صورتی که هر انسان آگاهی با اندکی تأمل درمی یابد پایگاه های نظامی آمریکا در هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای جغرافیایی اش به چه معناست! در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: بد سرشتان عالم که می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش بیش از دویست نشریه دانشجویی دانشگاه آزاد به سخنان واهی رییس جمهور آمریکا

واکنش بیش از دویست نشریه دانشجویی دانشگاه آزاد به سخنان واهی رییس جمهور آمریکا